Everyday

?c=4432&m=553312&a=93014&r=&t=html 1

Everyday tarjoaa näppärän tavan lainata rahaa joustavasti. Saat heti käyttöösi 2000 euron luottorajan, josta voit nostaa pikavippiä aina tarpeesi vaatiessa. Maksat kuluja ainoastaan käyttämästäsi luotosta, joten et joudu maksamaan kiinteitä kuluja siitä, että luottoraja on käytettävissäsi. Voit hakea lainaa milloin tahansa ja saat luottopäätöksen vartin kuluessa. Voit saada Everydayn luottorajan käyttöösi, mikäli olet 21 – 75 -vuotias suomalainen. Henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset, matkapuhelinnumero sekä virallinen, vakituinen osoite Suomessa vaaditaan. Luottotietojen on oltava moitteettomassa kunnossa. Kun haet lainaa, tunnistaudut palveluun pankkitunnuksilla, ja Everyday tekee tarvittavat tarkistukset. Luottopäätöksen saat jo vartin kuluessa, ja voit nostaa rahaa käyttöösi heti, kun sinulle on myönnetty laina. Everyday on siis mahdollisuus saada nopeaa rahoitusta. Luottosopimuksen tekeminen on ilmaista.

Everyday lainakulut

Everydayn vippi kustantaa 15 prosentin nostoprovision nostamastasi lainasta. 100€ vippi maksaa siis 15 euroa. Jokaiselle nostolle annetaan keskimäärin 45 päivää korotonta maksuaikaa, eli jos maksat vippisi takaisin ensimmäisellä laskulla, ei peritä muita kuluja kuin nostoprovisio. Tässä kuussa nostettujen vippien eräpäivä on seuraavan kuukauden lopussa, joten koroton maksuaikakin on mukavan pitkä. Jos se ei kuitenkaan riitä, saat edullisesti lisää maksuaikaa. Ensimmäisen eräpäivän ylittävältä ajalta Everyday perii korkoa 5 prosenttia kuukaudessa.

Valitse itse Everyday laskusi kuukausierä

Jokaisena eräpäivänä eli kerran kuukaudessa täytyy maksaa avoimesta lainasta takaisin viidesosa tai vähintään 20 euroa. Esimerkiksi satasen laina tuottaa kuluja yhdessä erässä maksettuna 115 euroa, kahdessa erässä maksettuna 118 euroa ja kolmessa erässä maksettuna 121 euroa. Voit tarkistaa Everydayn taulukosta eri maksuaikojen vaikutukset luoton hintaan. Jos sinun on hoidettava laina-asioitasi tai tarvitset apua, Everyday tarjoaa sekä kattavan hallinnointipalvelun että henkilökohtaisen asiakaspalvelun. OPR-Online -verkkopalveluun pääset ympäri vuorokauden, ja siellä voit hoitaa itse yksinkertaisimmat asiat. Voit esimerkiksi päivittää muuttuneet yhteystietosi, tarkistaa laskun tiedot tai nostaa lisää lainaa. Mikäli tarvitset henkilökohtaista neuvontaa, soita tai lähetä sähköpostia Everydayn asiakaspalveluun. Puhelinpalvelu on auki arkisin kello 8 – 20. Jos asiasi liittyy laskutukseen, laskutuksen asiakaspalvelunumero palvelee arkisin kello 8 – 17.

  Suomilimiitti